lørdag den 28. januar 2012

Så sker der noget...

Vi har på det seneste været på udkig efter en købebolig og i fredags godkendte sælger vores bud...så nu går næste del i værk med bank, advokat og sådan noget der hører de voksnes verden til. Det er ukendt land som førstegangskøber og man føler sig lidt som første skoledag, hvor man godt ved hvad det handler om og alligevel er man clueless. Så imorgen laver vi en slagplan for næste del af forløbet og så må vi se hvor voksne vi er ;-) Endelig fredag kom jeg ud og fandt materialer til mine projekter...meeen som altid skal stoffet lige vaskes først, men der skal nok snart dukke noget op. Fik også fiflet lidt med mit mønster til en baby "hjelm" i jersey...der skal jo være lidt størrelser at vælge imellem...så hold øje og en dag skulle der gerne dukke en DIY op til den med mønster i pdf ( jeg skal blot lige finde ud af at lægge en pdf op).

1 kommentar:

  1. Det er så stort når man køber sin første bolig, så kan man virkelig mærke man er blevet "voksen"!
    Vi havde heldigvis min far til at guide os lidt gennem det hele da vi købte vores lejlighed for 4 år siden!
    Held og lykke med det!
    Og glæd dig, der er ikke noget som at flytte ind i egen bolig, du kan male, du kan rive ned og du kan gøre lige hvad du vil (næsten, der er noget med bærende vægge!) Det er så fedt!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...