onsdag den 25. januar 2012

GIVE AWAY



Jeg havde lovet mig selv mig selv, at når jeg havde de første 10 faste læsere, så ville jeg lave en Give Away, for at fejre det....og hmm hvad skal man så vælge at give væk? Jeg har haft flere projekter i spil og flere overvejelser om hvad der ville være en god ide - tilsidst er jeg kommet frem til følgende.
Min DIY Body har været ganske velbesøgt og det er måske ikke alle der har en symaskine der kan klare den type sting....så derfor udlover jeg en hjemmesyet body i en størrelse efter eget valg i dette stof jeg lige har fået hjem :)

1 lod ved en kommetar
2 lodder ved kommentar og fastlæser
3 lodder ved kommentar, fastlæser og link på din blog

Skriv i kommentaren hvor mange lodder du deltager med og hvis du ikke har en blog, så skriv mailadresse i din kommentar.

Der trækkes lod om 3 uger d. 15 februar.



42 kommentarer:

  1. Super giveaway:-) Og hvor mon du har stoffet fra? Jeg vil i hvert fald gerne deltage med tre lodder:-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Stoffet et købt over etsy og er af en designer, der kalder sig Hamburger Liebe...det er super fedt stof og jeg havde lyst til at købe mange flere af de forskellige designs ;-)...overvejer stadig ;-)

      Slet
  2. Woop woop det design er lige til min Emil :)
    Jeg smider 2 lodder i puljen!

    SvarSlet
  3. Jeg skal da helt sikkert være med på 3 lodder:-)

    SvarSlet
  4. SÅ lækkert stof! - jeg er med på 3 lodder:-)

    SvarSlet
  5. Hvor fint... Jeg er med på to lodder
    Mvh Annie, anniechr@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Snupper 3 lodder - super sødt stof

    SvarSlet
  7. Virkelig noget vildt sødt stof - tomlen helt opad :)))

    SvarSlet
  8. Jeg deltager med 2 lodder, og venter spændt...

    SvarSlet
  9. Hvor ser deet bare lækkert og fedt ud.
    Jeg hapser 2 lodder og du har nu hele 22 faste læsere ;o)

    Kh Helle B - englenfrasyd@gmail.com

    SvarSlet
  10. 1 lod herfra :) Det er rigtig fint

    SvarSlet
  11. Da jeg ikke har nogen blog, nøjes jeg med et lod, men super fed give away! :-)

    // Laura
    laura.theill@live.dk

    SvarSlet
  12. 3 lodder! Den kunne min puttehøne der er 2mdr imorgen da fint ha! Elsker brun! <3

    SvarSlet
  13. iiiiih hvor noget lækkert stof! jeg melder mig med 3 lodder!

    SvarSlet
  14. Lækker præmie :-)
    Deltager med alle 3 lodder, tak.

    Krydser fingre for mit held!

    /Chal
    www.chalsbloggeri.blogspot.com

    SvarSlet
  15. Er helt forelsket i det stof! Min lille Liam vil være så flot i det :D
    Deltager med 3 lodder!

    SvarSlet
  16. Åh, tænker at Albert vil charme enhver i knæ i sådan en sag (str. 92). Jeg er bestemt med på 3 lodder :o) Og så vil jeg i øvrigt glæde mig til at følge din blog fremover.... :o)
    Kh Charlotte.

    SvarSlet
  17. Det er virkelig, virkelig fint stof- er vist nødt til at kigge forbi etsy. Men vil gerne være med på din give away- to lodder tak. Og fin blog du har. Knus

    SvarSlet
  18. Deltager håbefuldt med 3 lodder, da jeg bare ikke kan sy sådan en body selv og mega gerne vil glæde søn og svigerdatter med sådan en til deres første fødte ( mit første barnebarn. )
    Hilsen Tove

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis du ikke skulle være så heldig, så er der en udførlig DIY som beskriver hvordan man syer en body...alternativt kan der også bestilles en hos mig til 150 kr plus porto...men det kan du jo lige vente og se :)

      Slet
  19. Så må man jo lige prøve at være med i min første give away , og så melder jeg mig lige som fast læser (da det er en inspirende blog du har ) så 2 lodder ..TAK

    SvarSlet
  20. Fantastisk stof! Deltager gerne med 3 lodder :-).
    Kh Didde-Louise

    SvarSlet
  21. Jeg vil gerne være med....
    3 lodder til mig tak :-9
    Håber jeg er den heldige!

    SvarSlet
  22. Uhh sådan en gad jeg vildt godt vinde til min søn. :o)

    Mvh Susan

    SvarSlet
  23. Super lækkert stof! Deltager med 3 lodder :)

    SvarSlet
  24. Dejligt at finde din blog, jeg glæder mig til at følge med og snupper 3 heldige lodder i din giveaway :)

    SvarSlet
  25. Jag vill absolut vara med! :) Tar 1 lott!

    Kram
    Nenna
    minuhno@gmail.com

    SvarSlet
  26. Jeg vil gerne deltage med to lodder - er overbevist om at piger sagtens kan bruge den ;0)

    SvarSlet
  27. Sikke en fin give away.

    Jeg deltager med 3 lodder

    Karen

    SvarSlet
  28. Hvor er det bare noget fint stof :-) Jeg er meget gerne med på 3 lodder :-)

    SvarSlet
  29. Min søn er ed sine 5år desværre for stor til en body men du er velkommen til at kigge forbi min giveaway http://bykirsti.blogspot.com/p/giveaways.html

    SvarSlet
  30. Fin fin fin, 2 lodder til mig :)

    SvarSlet
  31. Det må blive 2 lodder herfra, og et håb om at min kære søster kan få en fed body til yngste barnet i det fedeste stof..

    Vh Sara

    SvarSlet
  32. Hov! Jeg har da helt glemt at kaste mine lodder i puljen - skynder mig at snuppe 2 lodder og krydser alle fingre! ;o)

    SvarSlet
  33. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    3 lodder
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlet
  34. Super fint stof, og fed give away idé. Lige noget min søn ku bruge. Jeg er med på 3 lodder.
    Gløder mig til at følge din blog.

    SvarSlet
    Svar
    1. Er ked af at sige vinderen er blevet fundet...hun blev udtrukket idag efter kl 12... Men jeg håber da stadig at du vil følge min blog og der er en ny give away på vej, dog af en lidt anden karakter...

      Slet
    2. Så det godt da jeg havde skrevet,og følte mig god dum, men vil med glæde følge din blog. Tak fordi du også vil følge mig. Ser frem til din næste give away:)

      Slet
  35. Vinderen er fundet...tak for jeres deltagelse ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...